Zamawiający:
Urząd Miejski w Pińczowie
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 837
Data publikacji:
2009-04-20 14:05:59
Przedmiot: OGŁASZA przetarg nieograniczony na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych: „PRZEBUDOWA TARGOWICY MIEJSKIEJ PRZY UL. REPUBLIKI PIŃCZOWSKIEJ W PIŃCZOWIE”
Treść przetargu:
Gmina Pińczów
28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,
OGŁASZA
przetarg nieograniczony
na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych:
„PRZEBUDOWA TARGOWICY MIEJSKIEJ PRZY UL. REPUBLIKI PIŃCZOWSKIEJ W PIŃCZOWIE”
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.04.2009r.
1. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:
Wspólny słownik zamówień (CPV):
45233000-9 roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania
nawierzchni autostrad, dróg
45111000-8 roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45213141-3 roboty budowlane w zakresie targowisk zadaszonych
45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach
45231000-5 roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych
i linii energetycznych
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zagospodarowanie terenów istniejącego placu targowicy miejskiej przy ul. Republiki Pińczowskiej w Pińczowie.
2) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
· budowę budynku socjalnego w miejscu istniejącego obiektu portierni,
· przebudowę targowiska w zakresie obejmującym wykonanie nowego układu nawierzchni placu targowego,
· budowę parkingu,
· wykonanie ciągów pieszo – jezdnych,
· budowę wiat zadaszeniowych nad częścią handlową
· wykonanie oświetlenia terenu
· budowę elementów małej architektury,
· wykonanie odwodnienia całego terenu,
· wymianę istniejącego ogrodzenia.
Do zabruków należy użyć krawężniki, obrzeża i kostkę betonową spełniające wymogi klasy betonu nie mniejsze niż 50.
W zakres zamówienia wchodzi także obsługa geodezyjna - wytyczenie obiektu i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza w 3 egz.;
3) Szczegółowo przedmiot zamówienia określa projekt wykonawczy (załączniki 1a-i do SIWZ), przedmiar robót (załącznik 2a-h do SIWZ), oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik 3a-g do SIWZ),
4) Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.
UWAGA: Targowica pozostanie obiektem częściowo czynnym w czasie realizacji inwestycji. Wykonawca przy opracowywaniu harmonogramu robót musi uwzględnić funkcjonowanie targowicy w dni targowe i na ten cel wyznaczyć część placu.
Dopuszcza się zamknięcie obiektu jednorazowo w całym okresie realizacji inwestycji na czas nie dłuższy niż 30 kolejnych dni kalendarzowych.
3. Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;
5. Termin wykonania zamówienia:
1). Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia – do dnia 31.07.2010r.
2). Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w ppkt. 1 w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
a). wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
b). działania sił wyższych, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób terminowy.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zm.), czyli:
· posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
· znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
· nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku, o którym mowa w ppkt. 2) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 2).
5) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
7. Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1) Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej, stosownie do art. 44 ustawy Pzp, oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.24 ust.1 i ust.2 pkt.1) – zał. nr 5 do SIWZ;
2) Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:
a). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia:
1). aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2). aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert;
b). W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia:
§ wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z zakresu wykonywania chodników, placów i parkingów kostką brukową na powierzchni min. 5 000m2,oraz z zakresu montażu konstrukcji stalowych w obiektach budowlanych w których występują konstrukcje stalowe nośne (np. wiaty, hale, obiekty handlowe) o wartości min. 750 000 zł. -
z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik 5a do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). W przypadku wykonywania w/w robót przy pomocy podwykonawców należy dołączyć referencje posiadane przez podwykonawców na te roboty.
§ wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 5a do SIWZ);
§ dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane (branża drogowa, budowlana, sanitarna, elektryczna) oraz zaświadczeń o przynależności tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej;
§ pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku korzystania z powyższego.
c). W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda załączenia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
3) Dokumenty, o których mowa w ppkt.2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
4). Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy.
8. Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości 50 000 zł. (pięćdziesiąt tysięcy).
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)
10. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój
nr 29, w terminie do 11.05.2009r., do godziny 1000.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 11.05.2009r. o godz. 1015.
12. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej..
16. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1
pkt 6.
Z up. BURMISTRZA
mgr inż. Marek Zatorski
Z-ca BURMISTRZA
.....................................
podpis kierownika jednostki
Pińczów, 20.04.2009r.
Załączone pliki |
specyfikacja (SIWZ-Targowica.doc - 139.776 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:07:39 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: specyfikacja | |
załącznik 1a (Zal.1a_projekt_wykonawczy-TOM_I_cz.1.pdf - 1254.269 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:14:31 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 1a | |
załącznik 1b (Zal.1b_projekt_wykonawczy-TOM_I_cz.2.pdf - 3505.926 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:16:09 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 1b | |
załącznik 1c (Zal.1c_projekt_wykonawczy-TOM_I_cz.3.pdf - 5047.903 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:18:31 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 1c | |
załącznik 1d (Zal.1d_projekt_wykonawczy-TOM_I_cz.4.pdf - 3242.55 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:20:22 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 1d | |
załącznik 1e (Zal.1e_projekt_wykonawczy-TOM_II.pdf - 3860.131 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:22:11 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 1e | |
załącznik 1f (Zal.1f_projek_wykonawczyt-TOM_III.pdf - 4361.997 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:24:04 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 1f | |
załącznik 1g (Zal.1g_projekt_wykonawczy-TOM_IV.pdf - 1253.857 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:25:07 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 1g | |
załącznik 1h (Zal.1h_projekt_wykonawczy-TOM_V.pdf - 807.108 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:26:03 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 1h | |
załącznik 1i (Zal.1i_projekt_wykonawczy-TOM_VI.pdf - 3317.348 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:27:40 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 1i | |
załącznik 2a (Zal.2a_przedmiar-robot-branza_drogowa.xls - 293.376 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:28:29 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 2a | |
załącznik 2b (Zal.2b_elementy_zewnetrzne_malej_architektury.ath - 16.572 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:29:12 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 2b | |
załącznik 2c (Zal.2c_Instalacje_elektryczna_i_odgromowa.ath - 56.461 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:29:58 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 2c | |
załącznik 2d (Zal.2d_Pinczow-budynek_socjalny.ath - 63.078 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:30:43 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 2d | |
załącznik 2e (Zal.2e_Plac_Targowy_Pinczow-Instalalacje_wod-kan.ath - 29.256 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:31:29 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 2e | |
załącznik 2f (Zal.2f_Plac_Targowy_Pinczow-Kanalizacja_deszczowa .ath - 19.386 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:32:10 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 2f | |
załącznik 2g (Zal.2g_Plac_Targowy_Pinczow-Wodociag .ath - 30.928 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:32:54 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 2g | |
załącznik 2h (Zal.2h_wiata_stalowa.ath - 22.552 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:33:40 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 2h | |
załącznik 3a (Zal.3a_SST-roboty_drogowe.pdf - 789.235 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:34:33 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 3a | |
załącznik 3b (Zal.3b_SST- bud.socjalny_i_obiekty_malej_architektury.pdf - 413.991 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:35:59 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 3b | |
załącznik 3c (Zal.3c_SST-wiaty_handlowe.pdf - 357.214 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:36:58 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 3c | |
załącznik 3d (Zal.3d_SST-wodociag.pdf - 394.761 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:37:47 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 3d | |
załącznik 3e (Zal.3e_SST-kanalizacja_deszczowa.pdf - 362.204 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:38:33 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 3e | |
załącznik 3f (Zal.3f_SST-instalacje_wod-kan.pdf - 143.717 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:39:20 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 3f | |
załącznik 3g (Zal.3g_SST-instalacje_elektryczne_i_odgromowe.pdf - 100.998 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:40:08 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 3g | |
załącznik 4 (Zal.4_formularz_ofertowy_targowica.doc - 38.912 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:41:01 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 4 | |
załącznik 5a (Zal.5a_do_SIWZ-doswiadczenie - 35.328 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:43:59 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 5a | |
załącznik 5b (Zal.5b_do_SIWZ_upraw..doc - 32.768 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:44:44 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 5b | |
załącznik 6 (Zal.6_wzor_umowy-TARGOWICA.doc - 84.48 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-20 14:46:30 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 6 | |
załącznik 5 (Zal.5_oswiadczenie_z_art.22_ust.1_i_art.24_ust.1_i_2_targowica.doc - 29.696 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-24 10:23:49 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 5 |
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2009-04-20 14:49:16
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu