Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Miejski w Pińczowie

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 939

Data publikacji:
2009-09-30 08:21:25

Przedmiot: OGŁASZA
przetarg nieograniczony
na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych:
„PRZEBUDOWA, MODERNIZACJA I WYPOSAŻENIE PIŃCZOWSKIEGO SAMORZĄDOWEGO CENTRUM KULTURY
W PIŃCZOWIE”

Treść przetargu:

                        

 

 

Gmina Pińczów

28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,

 

OGŁASZA

przetarg nieograniczony

na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych:

 

„PRZEBUDOWA, MODERNIZACJA I WYPOSAŻENIE PIŃCZOWSKIEGO SAMORZĄDOWEGO CENTRUM KULTURY
W PIŃCZOWIE”

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.10.2009r.

 

1.       Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.pinczow.com.pl

2.       Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:

Wspólny słownik zamówień (CPV):

45000000-7 Roboty budowlane

45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne

 

1)       Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Pińczowskiego Samorządowego Centrum Kultury w Pińczowie” .

2)       Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 

            - ogrodzenie placu budowy;

            - rozbiórka części więźby dachowej z podziałem na mniejsze działki

             robocze, aby była możliwość zabezpieczenia budynku przed opadami

             atmosferycznymi;

            - rozebranie istniejących schodów betonowych wewnętrznych;

            - rozebranie ścianek murowanych wewnętrznych przewidzianych w

             projekcie;

            - rozebranie istniejącej posadzki wraz z podkładem;

            - skucie tynków zewnętrznych zgodnie z ekspertyzą mykologiczną;

            - wykonanie ścianek nowoprojektowanych w części piwnic, parteru, piętra

            i poddasza zgodnie z projektem budowlanym;

             - wykonanie wewnętrznej żelbetowej klatki schodowej;

             wykonanie stropu nad poddaszem konstrukcji lekkiej;

             - wykonanie konstrukcji części dachu wraz z pokryciem z zachowaniem

              istniejących gabarytów;

             - równolegle można realizować roboty instalacyjne, wykończeniowe jak:

              tynki, posadzki, malowanie, stolarka okienna i drzwiowa, montaż szybu

             windy, podjazd dla niepełnosprawnych, murki oporowe przy schodach;

            - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;

            - renowacja obramień okiennych;

            - renowacja zegara słonecznego;

            - renowacja fryzu nad okapem;

            - wykonanie tynków renowacyjnych zewnętrznych, zgodnie z ekspertyzą mykologiczną;

            - wykonanie iniekcji ścian przyziemia;

            - wykonanie tynków wewnętrznych;

            - wykonanie nowych posadzek zgodnie z projektem.

 

W zakres zamówienia wchodzi także wykonanie dokumentacji powykonawczej
  w 3 egz.;

 

3)       Szczegółowo przedmiot zamówienia określają projekty (załączniki 1 do SIWZ), przedmiary robót (załączniki 2 do SIWZ), oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik 3 do SIWZ).

4)       Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.

 

3.       Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

4.       Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;

 

5.       Termin wykonania zamówienia:

    Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia – do dnia 01.09.2011r.

 

6.       Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1)      Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zm.), czyli:

·         posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

·         posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

·         znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

·         nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

2)      Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

3)      W przypadku, o którym mowa w ppkt. 2) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4)      Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców,
  o których mowa w ppkt. 2).

5)      Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.

 

7.       Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

 

1)      Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej, stosownie do art. 44 ustawy Pzp, oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.24 ust.1 i ust.2 pkt.1) zał. nr 5 do SIWZ;

2)      Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:

a).    W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia:

1).   aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2).   aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert;

b).    W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy
  i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia:

§ wykazu wykonanych prac remontowo- budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z zakresu wykonania co najmniej 3 prac remontowo - budowlanych z zakresu obiektów zabytkowych o wartości min.  3.000.000,00 zł każda - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik 5a do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). W przypadku wykonywania w/w robót przy pomocy podwykonawców należy dołączyć referencje posiadane przez podwykonawców na te roboty.

§  wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca
 i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
(załącznik nr 5b do SIWZ);

§   dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane (branża konserwatorska, konstrukcyjno – budowlana bez ograniczeń, sanitarna, elektryczna, gazowa, wentylacyjna) oraz zaświadczeń o przynależności tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej;

§ pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia,
w przypadku korzystania z powyższego.

c).     W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda załączenia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

3)      Dokumenty, o których mowa w ppkt.2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

4).     Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy
.

 

8.       Informacja na temat wadium

Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości
100 000,00 zł. (sto tysięcy złotych).

 

9.       Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)

 

10.   Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój nr 29, w terminie do 28.10.2009r., do godziny 1000.

 

11.   Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 28.10.2009r. o godz. 1015.

 

12.   Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

13.   Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

14.   Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.

 

15.  Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty
z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

 

 

16.   Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa
w art. 67 ust.1 pkt 6.

 

Pińczów, 06.10.2009r

 

                                                                                             

                                                                                                                 BURMISTRZ

                                                                                                        mgr inż. Włodzimierz Badurak

                                     

Załączone pliki
zal.1.3zal.graf.pdfzal.1 (zal.1.3zal.graf.pdf - 1960.446 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 08:23:12 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2002.pdfzal.1 (zal.1.DEST2002.pdf - 3418.3 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 08:24:49 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2006.pdfzal.1 (zal.1.DEST2006.pdf - 2295.175 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 08:54:00 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2007.pdfzal.1 (zal.1.DEST2007.pdf - 4665.785 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 08:55:56 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2008.pdfzal.1 (zal.1.DEST2008.pdf - 4810.972 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 08:58:00 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2009.pdfzal.1 (zal.1.DEST2009.pdf - 3605.973 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 08:59:41 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2010.pdfzal.1 (zal.1.DEST2010.pdf - 3329.216 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:01:28 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2011.pdfzal.1 (zal.1.DEST2011.pdf - 3552.402 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:03:03 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2012.pdfzal.1 (zal.1.DEST2012.pdf - 1736.699 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:09:53 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2013.pdfzal.1 (zal.1.DEST2013.pdf - 1288.188 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:11:53 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2014.pdfzal.1 (zal.1.DEST2014.pdf - 1640.924 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:13:44 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2015.pdfzal.1 (zal.1.DEST2015.pdf - 1288.846 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:15:28 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2016.pdfzal.1 (zal.1.DEST2016.pdf - 2526.053 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:17:10 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2017.pdfzal.1 (zal.1.DEST2017.pdf - 2695.271 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:18:34 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2018.pdfzal.1 (zal.1.DEST2018.pdf - 1977.296 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:20:38 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2019.pdfzal.1 (zal.1.DEST2019.pdf - 1205.396 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:23:59 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2020.pdfzal.1 (zal.1.DEST2020.pdf - 1847.096 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:25:20 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2021.pdfzal.1 (zal.1.DEST2021.pdf - 461.867 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:26:13 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2022.pdfzal.1 (zal.1.DEST2022.pdf - 548.156 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:27:03 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2023.pdfzal.1 (zal.1.DEST2023.pdf - 552.287 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:28:25 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2024.pdfzal.1 (zal.1.DEST2024.pdf - 86.34 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:31:00 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2025.pdfzal.1 (zal.1.DEST2025.pdf - 146.314 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:31:49 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2026.pdfzal.1 (zal.1.DEST2026.pdf - 131.854 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:32:34 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2027.pdfzal.1 (zal.1.DEST2027.pdf - 74.97 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:33:18 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2028.pdfzal.1 (zal.1.DEST2028.pdf - 145.425 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:34:01 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2029.pdfzal.1 (zal.1.DEST2029.pdf - 145.027 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:35:33 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2030.pdfzal.1 (zal.1.DEST2030.pdf - 186.062 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:36:19 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2031.pdfzal.1 (zal.1.DEST2031.pdf - 319.899 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:37:08 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2032.pdfzal.1 (zal.1.DEST2032.pdf - 250.068 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:37:53 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2033.pdfzal.1 (zal.1.DEST2033.pdf - 188.046 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:38:39 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2034.pdfzal.1 (zal.1.DEST2034.pdf - 140.466 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:39:23 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2035.pdfzal.1 (zal.1.DEST2035.pdf - 338.37 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:40:13 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2036.pdfzal.1 (zal.1.DEST2036.pdf - 283.212 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:41:05 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2037.pdfzal.1 (zal.1.DEST2037.pdf - 209.438 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:41:56 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2038.pdfzal.1 (zal.1.DEST2038.pdf - 175.975 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:42:39 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2039.pdfzal.1 (zal.1.DEST2039.pdf - 383.308 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:43:29 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2040.pdfzal.1 (zal.1.DEST2040.pdf - 355.442 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:44:16 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2041.pdfzal.1 (zal.1.DEST2041.pdf - 391.836 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:45:44 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2042.pdfzal.1 (zal.1.DEST2042.pdf - 356.911 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:47:05 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.Eksertyza_techniczna.pdfzal.1 (zal.1.Eksertyza_techniczna.pdf - 2182.101 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:48:30 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.Opis.pdfzal.1 (zal.1.Opis.pdf - 3646.418 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:50:23 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.S35C-109092511110.pdfzal.1 (zal.1.S35C-109092511110.pdf - 155.524 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:51:15 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.S35C-109092512050.pdfzal.1 (zal.1.S35C-109092512050.pdf - 412.37 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:52:07 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.S35C-109092512290.pdfzal.1 (zal.1.S35C-109092512290.pdf - 332.375 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:53:00 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.S35C-109092512430.pdfzal.1 (zal.1.S35C-109092512430.pdf - 156.034 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:53:46 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.S35C-109092512470.pdfzal.1 (zal.1.S35C-109092512470.pdf - 63.639 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:54:31 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.scan543.pdfzal.1 (zal.1.scan543.pdf - 162.647 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:55:25 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.scan544.pdfzal.1 (zal.1.scan544.pdf - 177.919 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:58:23 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.scan545.pdfzal.1 (zal.1.scan545.pdf - 348.977 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 09:59:13 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.scan546.pdfzal.1 (zal.1.scan546.pdf - 319.674 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 10:00:01 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.scan547.pdfzal.1 (zal.1.scan547.pdf - 261.446 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 10:00:50 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.scan548.pdfzal.1 (zal.1.scan548.pdf - 303.529 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 10:01:41 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.scan549.pdfzal.1 (zal.1.scan549.pdf - 292.75 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 10:02:42 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.scan550.pdfzal.1 (zal.1.scan550.pdf - 158.392 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 10:03:29 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.scan551.pdfzal.1 (zal.1.scan551.pdf - 1841.375 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 10:04:43 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.scan552.pdfzal.1 (zal.1.scan552.pdf - 2502.924 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 10:06:16 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.scan553.pdfzal.1 (zal.1.scan553.pdf - 2608.775 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 10:07:48 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.scan554.pdfzal.1 (zal.1.scan554.pdf - 2507.831 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 10:09:20 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.scan555.pdfzal.1 (zal.1.scan555.pdf - 1894.82 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 10:10:46 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.scan556.pdfzal.1 (zal.1.scan556.pdf - 2510.915 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 10:12:37 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.scan557.pdfzal.1 (zal.1.scan557.pdf - 2612.159 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 10:14:03 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.scan558.pdfzal.1 (zal.1.scan558.pdf - 2543.483 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 10:15:29 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.scan559.pdfzal.1 (zal.1.scan559.pdf - 1903.215 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 10:16:42 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.scan560.pdfzal.1 (zal.1.scan560.pdf - 2472.08 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 10:18:05 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.scan561.pdfzal.1 (zal.1.scan561.pdf - 2629.295 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 10:19:32 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.scan562.pdfzal.1 (zal.1.scan562.pdf - 2517.905 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 10:20:56 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.scan563.pdfzal.1 (zal.1.scan563.pdf - 1995.455 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 10:22:15 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.SKMBT_60009092510540.pdfzal.1 (zal.1.SKMBT_60009092510540.pdf - 1019.842 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 10:23:18 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.SKMBT_60009092511310.pdfzal.1 (zal.1.SKMBT_60009092511310.pdf - 618.503 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 10:26:13 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.SKMBT_60009092512200.pdfzal.1 (zal.1.SKMBT_60009092512200.pdf - 896.86 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 10:27:22 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.SKMBT_60009092512520.pdfzal.1 (zal.1.SKMBT_60009092512520.pdf - 487.521 KB)
Data publikacji: 2009-09-30 10:28:18 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1-mapa.-PSCK..pdfzal.1 (zal.1-mapa.-PSCK..pdf - 455.621 KB)
Data publikacji: 2009-10-01 07:56:13 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
Zal.3-specyfikacje-techniczne-PSCK..pdfzal.3 (Zal.3-specyfikacje-techniczne-PSCK..pdf - 508.039 KB)
Data publikacji: 2009-10-01 07:57:54 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.3
Zal.4_formularz_ofertowy_psck..doczal.4 (Zal.4_formularz_ofertowy_psck..doc - 103.424 KB)
Data publikacji: 2009-10-05 09:06:24 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.4
Zal.5_oswiadczenie_z_art.22_ust.1_i_art.24_ust.1_i_2_psck..doczal.5 (Zal.5_oswiadczenie_z_art.22_ust.1_i_art.24_ust.1_i_2_psck..doc - 93.696 KB)
Data publikacji: 2009-10-05 09:07:20 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.5
zal.5a-wykaz-referencji.psck..doczal.5a (zal.5a-wykaz-referencji.psck..doc - 93.696 KB)
Data publikacji: 2009-10-05 09:08:26 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.5a
Zal.5b_do_SIWZ_wykaz_osob_psck..doczal.5b (Zal.5b_do_SIWZ_wykaz_osob_psck..doc - 100.352 KB)
Data publikacji: 2009-10-05 09:10:27 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.5b
zal.2. Przedmiar_elektryka PSCK..pdfzal.2 (zal.2. Przedmiar_elektryka PSCK..pdf - 99.945 KB)
Data publikacji: 2009-10-05 09:13:09 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.2
zal.2.Przedmiar_budowlanka.PSCK..pdfzal.2 (zal.2.Przedmiar_budowlanka.PSCK..pdf - 141.362 KB)
Data publikacji: 2009-10-05 09:16:55 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.2
zal.2.Przedmiar_konstrukcja.PSCK..PDFzal.2 (zal.2.Przedmiar_konstrukcja.PSCK..PDF - 81.022 KB)
Data publikacji: 2009-10-05 09:17:46 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.2
zal.2.Przedmiar_sanitarne.PSCK..PDFzal.2 (zal.2.Przedmiar_sanitarne.PSCK..PDF - 101.268 KB)
Data publikacji: 2009-10-05 09:18:44 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.2
zal.2.Przedmiar_sygnalizacja.PSCK..pdfzal.2 (zal.2.Przedmiar_sygnalizacja.PSCK..pdf - 120.244 KB)
Data publikacji: 2009-10-05 09:19:34 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.2
Zal.6_wzor_umowy-psck..doczal.6 (Zal.6_wzor_umowy-psck..doc - 227.328 KB)
Data publikacji: 2009-10-05 09:53:24 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.6
zal.1.DEST2003.pdfzal.1 (zal.1.DEST2003.pdf - 8476.979 KB)
Data publikacji: 2009-10-05 11:08:53 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2004.pdfzal.1 (zal.1.DEST2004.pdf - 8112.271 KB)
Data publikacji: 2009-10-05 11:11:31 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.1.DEST2005.pdfzal.1 (zal.1.DEST2005.pdf - 8390.144 KB)
Data publikacji: 2009-10-05 11:14:20 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1
zal.2.Przedmiar_wentylacja.PSCK..pdfzal.2 (zal.2.Przedmiar_wentylacja.PSCK..pdf - 60.094 KB)
Data publikacji: 2009-10-06 09:17:34 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.2
SIWZ-PSCK...docSIWZ (SIWZ-PSCK...doc - 228.864 KB)
Data publikacji: 2009-10-06 09:39:39 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: SIWZ
Odpowiedz_na _zapytanie_1.docodpowiedz na zapytanie (Odpowiedz_na _zapytanie_1.doc - 30.208 KB)
Data publikacji: 2009-10-15 14:47:46 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: odpowiedz na zapytanie
zal.1.Zalacznik_graf..pdfzal.1 (zal.1.Zalacznik_graf..pdf - 684.159 KB)
Data publikacji: 2009-10-16 08:37:48 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.1.zalacznik_graf
Zal.4_formularz_ofertowy_psck.-nowy...docZal.4 formularz ofertowy - nowy (Zal.4_formularz_ofertowy_psck.-nowy...doc - 103.424 KB)
Data publikacji: 2009-10-19 13:00:36 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.4 formularz ofertowy - nowy
Zal.5_oswiadczenie_z_art.22_ust.1_i_art.24_ust.1_i_2_psck.-nowe...doczal.5 - nowy (Zal.5_oswiadczenie_z_art.22_ust.1_i_art.24_ust.1_i_2_psck.-nowe...doc - 94.208 KB)
Data publikacji: 2009-10-19 13:02:54 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.5 - nowy
zal.5a-wykaz-referencji.psck.-nowy...doczal.5a - nowy (zal.5a-wykaz-referencji.psck.-nowy...doc - 93.696 KB)
Data publikacji: 2009-10-19 13:04:22 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.5a - nowy
Zal.5b_do_SIWZ_wykaz_osob_psck.-nowy...doczal.5b- nowy (Zal.5b_do_SIWZ_wykaz_osob_psck.-nowy...doc - 100.864 KB)
Data publikacji: 2009-10-19 13:05:20 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.5b- nowy
Zal.6_wzor_umowy-psck.-nowy...doczal.6 - nowy (Zal.6_wzor_umowy-psck.-nowy...doc - 227.328 KB)
Data publikacji: 2009-10-19 13:06:17 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal.6 - nowy
Odpowiedz_na _zapytanie_2.docodpowiedź na zapytanie - 2 (Odpowiedz_na _zapytanie_2.doc - 28.16 KB)
Data publikacji: 2009-10-19 13:08:13 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: odpowiedź na zapytanie - 2
OGLOSZENIE_O_ZMIANIE_OGLOSZENIA.docUWAGA!!!!ZMIANA NAZWY ZADANIA (OGLOSZENIE_O_ZMIANIE_OGLOSZENIA.doc - 29.696 KB)
Data publikacji: 2009-10-19 13:15:25 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: UWAGA!!!! ZAMIANA NAZWY ZADANIA
muzeum_pinczow__ekspertyza.pdfZal. ekspertyza (muzeum_pinczow__ekspertyza.pdf - 295.46 KB)
Data publikacji: 2009-10-29 10:00:51 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: Zal. ekspertyza
muzeum_w_Pinczowie_tabela_zawilgocen.xlszal.ekspertyza 1 (muzeum_w_Pinczowie_tabela_zawilgocen.xls - 54.784 KB)
Data publikacji: 2009-10-29 10:01:59 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zal. ekspertyza 1
projekt_konserwatorski.pdfZal. projekt konserwatorski (projekt_konserwatorski.pdf - 172.859 KB)
Data publikacji: 2009-10-29 10:04:34 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: Zal. projekt konserwatorski

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2661
Wprowadził do systemu: Zbigniew Kaczmarczyk, data: 2009-09-30 08:21:25
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2009-10-06 12:31:44
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu